سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 45529
کل یادداشتها ها : 232
خبر مایه


در دنیای امروز، یکی از مهمترین نیازهای صنعت ساختمانی، دسترسی به مصالح با کیفیت و قیمت مناسب است. یکی از نام‌آشناترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان این محصولات، شرکت شهر مفتول، است. فروشگاه اینترنتی شهر مفتول اکنون به یک شرکت مطرح و معتبر در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی تبدیل شده است. این مجموعه به فروش محصولاتی از قبیل واتراستاپ، پشم شیشه، یونولیت، اسپیسر، و … مشغول است. با داشتن اطلاعات برجسته در این حوزه، شهر مفتول نه تنها محصولات با کیفیت بالا ارائه می‌دهد بلکه با نگاهی حرفه‌ای به نیازهای صنعتی و ساختمانی پاسخ می‌دهد. این مجموعه همواره در تلاش است با ارائه تجهیزات و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته به کارگران خود، محصولات را به سرعت به دست مشتریان منتقل کند. از زمان تأسیس تاکنون، شهر مفتول با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، فرایند خرید و تحویل را بسیار ساده و کارآمد کرده است. شهر مفتول با تلاش و تفکر نوین، به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان انواع صنایع مفتولی و مصالح ساختمانی در ایران شناخته می‌شود. در اینجا، به بررسی قیمت پشم شیشه، قیمت واتراستاپ،قیمت اسپیسر، قیمت یونولیت و دیگر محصولات پرکاربرد این شهر پرداخته خواهد شد.

قیمت پشم شیشه

پشم شیشه، نوعی الیاف معدنی است که به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی به کار می‌رود. ساختار اصلی این محصول از شیشه‌های بازیافت شده تشکیل شده است. این الیاف بسیار نازک و ریز بوده و جالب است بدانید که تهنا با استفاده از 10 بطری شیشه‌ای بازیافتی، یک رول از پشم شیشه تولید می‌شود. استفاده از پشم شیشه در صنایع مختلف، به خصوص در ساختمان‌سازی، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن اقتصادی و کاربردی است. این محصول به عنوان عایق صوتی و حرارتی با قیمت مناسب عرضه می‌شود. با استفاده از پشم شیشه، انرژی حفظ می‌شود و از هزینه های بالای انرژی جلوگیری می‌شود. پشم شیشه به دلیل وزن سبک خود، سازه را سنگین نمی‌کند و نصب آن سریع و آسان است. همچنین، با تولید از شیشه‌های بازیافتی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند. علاوه بر این، در مواقع آتش‌سوزی، مواد سمی تولید نمی‌شود. انعطاف‌پذیری و عدم هدر رفتن انرژی نیز از مزایای دیگر این محصول است. علاوه بر پشم شیشه، یونولیت و اسپیسر نیز از دیگر محصولات پرکاربرد شهر مفتول هستند. یونولیت به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مطمئن و اسپیسر به عنوان یک ابزار اساسی در ساخت و نصب انواع مصالح ساختمانی، جزء اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند.شهر مفتول با ارائه بهترین قیمت پشم شیشه، یونولیت و اسپیسر، به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در زمینه مصالح ساختمانی مطرح است. استفاده از این محصولات در ساختمان‌ها، علاوه بر افزایش کیفیت، به بهره‌وری انرژی و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

قیمت واتراستاپ

واتراستاپ یکی دیگر از محصولات پرفروش و کاربردی فروشگاه شهرمفتول است. این محصول که به نام نوار آب‌بند نیز شناخته می‌شود، وظیفه ی اصلی واتراستاپ جلوگیری از حرکت و نفوذ آب و مایعات به درون شکاف های بتن است. واتراستاپ‌ها در دو نوع تخت و حفره‌دار تولید می‌شوند. هرکدام از این انواع برای کاربردهای مختلفی مناسب هستند. به عنوان مثال، واتراستاپ تخت در درزهای اجرایی و واتراستاپ حفره‌دار در درزهای انبساطی استفاده می‌شود. واتراستاپ‌ها به سه گروه اصلی تقسیم می‌شوند: واتراستاپ پی وی سی، بنتونیتی و هیدروفیلی. هرکدام از این انواع برای موارد گوناگونی مانند آب‌بندی سد، مخازن آب، فاضلاب و درزهای اجرایی تونب کاربرد دارند. استفاده از نوار آب‌بند واتراستاپ مزایای بسیاری دارد. این مزایا شامل نصب آسان و سریع، مقاومت بالا در برابر فشار آب، تنوع در انواع، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قلیایی و… می‌شوند. قیمت نوار آب‌بند واتراستاپ توسط عوامل مختلفی تعیین می‌شود. شرکت سازنده، کیفیت مواد اولیه، عرض و ضخامت از جمله فاکتورهای تعیین‌کننده در قیمت هستند. برای مشاهده مشخصات و قیمت نوار آب‌بند، به وب‌سایت شهرمفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید. با ما باشید و از بهترین محصولات برخوردار شوید.

قیمت اسپیسر

در دنیای صنعت ساختمان سازی، اسپیسر ها به عنوان یک عنصر بسیار حیاتی شناخته می‌شوند. این قطعات نه تنها به عنوان فاصله‌گذار و پوشش میلگرد ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه در ابعاد و سازه‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اسپیسر ها به عنوان یک ابزار چند منظوره در صنایع مختلف از جمله سدسازی و تونل‌سازی بهره‌مند هستند. این تنوع در کاربردها نشان‌دهنده چندپهنه بودن واحدهای ساختمانی آنهاست. علاوه بر استفاده در ساختمان‌سازی، این قطعات برای فاصله گذاری میان بتن، خاموت، و سایر مصالح ساختمانی نیز به کار می‌روند. این امر به ویژه در بهبود کیفیت پروژه‌ها تأثیرگذار است. در میلگرد نیز اسپیسر ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. با پوشش میلگرد، این قطعات جلوی زنگ‌زدگی آنها را می‌گیرند. این مسئله به خاطر تماس میلگرد با رطوبت هوا و مواد شیمیایی نظیر سولفات ها است. اسپیسر ها با برقراری پوششی بر روی میلگرد، آنها را در برابر خوردگی ناشی از عوامل مختلف حفاظت می‌کنند. این تأثیربخشی در طول زمان، از دوام و استحکام میلگردها اطمینان می‌بخشد. استفاده بهینه از اسپیسر ها در ساختمان‌ها تأثیر چشمگیری در کیفیت پروژه دارد. برای دریافت قیمت اسپیسر در انواع سایز و ابعاد، می‌توانید با مجموعه شهر مفتول تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب درستی در استفاده از این اجزا مهم صورت گرفته و پروژه شما با بهترین کیفیت اجرا گردد.

قیمت یونولیت

یونولیت به عنوان یک نوع ماده عایق کننده، از پلی‌استایرن سخت (EPS) ساخته می‌شود. این ماده با خاصیت عایق کنندگی حرارتی و صوتی بالا، به دلیل وزن سبک، سهولت استفاده و هزینه مناسب، در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی جایگاه ویژه‌ای دارد. یونولیت به دلیل حباب‌های هوا در ساختار خود، وزن کمی دارد که این امر از آن یکی از بهترین مواد عایق حرارتی بازار می‌سازد. این ماده به اثرگذاری مثبت در جلوگیری از جذب رطوبت و آب نیز معروف است. با وزن کم خود، یونولیت دارای دوام و مقاومت بالا است. با توجه به خاصیت عایق کنندگی خود، یونولیت به عنوان ماده‌ای ایده‌آل برای عایق کاری سقف‌ها و کف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این ماده قابلیت برش زدن به شکل‌های مختلف را داراست که از آن در ساخت قطعات بسته بندی، صنعت خودروسازی، ساخت مانکن‌ها و مدل‌های صنعتی و… بهره‌مند می‌شود. یونولیت‌ها به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. رایج‌ترین انواع شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… می‌باشد. هر نوع با ویژگی‌های خاص خود متناسب با نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. اگر تمایل به خرید یا استعلام قیمت یونولیت از شهر مفتول دارید، می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از شماره تلفن 37556-021 اقدام نمایید. تیم ما آماده است به شما در انتخاب بهترین نوع یونولیت برای نیازهای شما کمک کند.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ